ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Επιστροφές εμπορευμάτων γίνονται δεκτές το αργότερο μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή τους και  μόνο με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννοήσεως με τον υπεύθυνο συνεργάτη μας.
  2. Στέλνοντας e-mail στο info@tiretech.gr  ή συμπληρώνοντας την φόρμα στο MENOU ”ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ” διευκρινίζοντας μας τον λόγο επιστροφής. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσει μαζί σας ο υπεύθυνος συνεργάτης μας για να γίνει η ολοκλήρωση της διαδικασίας.
  • Τα εμπορεύματα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παραλαβής και με άθικτη την συσκευασία τους.
  • Για την επιστροφή θα πρέπει να εκδώσετε Δελτίο Αποστολής προς εμάς στο οποίο θα αναγράφεται ως σκοπός διακίνησης η ”ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ”.

Σε κάθε περίπτωση το κόστος της επιστροφής των εμπορευμάτων (εκτός της περίπτωσης δικής μας υπαιτιότητας) έως τα πρακτορεία της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης, και το κόστος επιστροφής χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή εφόσον δεν έχει ακόμη εκτελεστεί και δεν έχει εκδοθεί το σχετικό παραστατικό (τιμολόγιο) και με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας που γίνεται μέσω B2B, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στέλνοντας μας e-mail στο info@tiretech.gr ή συμπληρώνοντας την φόρμα στο MENOU ”ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ” η τηλεφωνώντας μας στα 2271071515 – 6974192079.
  2. Επίσης μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία που έχετε υποβάλει με e-mail η τηλεφωνικά, με τον ίδιο τρόπο.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Στην αποθήκη μας καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε όλα τα προϊόντα προς διακίνηση και αποστολή να ελέγχονται αυστηρά, να διατηρούνται άθικτα στην εργοστασιακή τους συσκευασία και να αποστέλλονται σε σας σε άριστη κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση που φθάσει σε σας προϊόν το οποίο δεν τηρεί τις πιο πάνω προϋποθέσεις και είναι ακατάλληλο προς χρήση, έχετε το δικαίωμα αφού μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στα 2271071515 & 6974192979, η με e-mail στο info@tiretech.gr να το επιστρέψετε σε μας συνοδευόμενο με το απαραίτητο παραστατικό (Δ. Α.) με αιτιολογία ”ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ” χωρίς καμία επιβάρυνση.

  • Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος κατά την παραλαβή και παρουσία του μεταφορέα να ελέγξει τυχόν φθορές η ζημιές στη συσκευασία και κατόπιν στα προϊόντα που παραλαμβάνει.
  • Σε περίπτωση που διαπιστωθεί οποιαδήποτε φθορά η ζημιά που να καθιστά τα προϊόντα μη αποδεκτά από εσάς και κατά την γνώμη σας οφείλεται σε υπαιτιότητα της μεταφορικής εταιρίας η της COURIER που σας παρέδωσε, δεν θα πρέπει να τα παραλάβετε και κατόπιν αυτού να μας καλέσετε στα τηλ: 2271071515 & 6974192079.